Dobre prakse trgovine Akcija.si pri prodaji na daljavo

Prodaja na daljavo in prodaja zunaj poslovnih prostorov ponuja številne prednosti, vendar na drugi strani vključuje tudi določene obveznosti in posebna pravila v skladu s pravili EU. Ta posebna pravila EU veljajo za pogodbe o prodaji in storitvah, kadar prodajalec s potrošnikom nima osebnega stika, npr.: pogodbeni sporazumi, sklenjeni na internetu, po telefonu (s človeškim posredovanjem ali brez), e-pošti, telefaksu ali s standardnim dopisom in pogodbe, sklenjene s potrošnikom zunaj običajnih poslovnih prostorov. V primeru podjetja Comtron se ta prodaja na daljavo navezuje na našo spletno prodajo. Spletna trgovina Akcija.si ravna v skladu s pravili, ki jih določa Zakon o varstvu kupcev (ZVPot), ki veljajo za razmerje med kupcem in prodajalcem.

Kot smo že omenili v eni izmed naših blog novic, kjer smo govorili o trendih v spletni prodaji 2016, statistika kaže, da spletno nakupovanje tako kot drugje po svetu tudi v Sloveniji raste. Pomembno je, da so naši kupci spletne trgovine zadovoljni z procesom nakupa in nam zaupajo. Zato, smo se odločili, da predstavimo dobre prakse naše spletne trgovine Akcija.si.

KLJUČNA OPOZORILA PRI NAKUPU PREKO SPLETA

Spletna trgovina Akcija.si na svoji strani opozarja kupca na kaj mora biti pozoren pred spletnim nakupom, ki fizičnega ogleda artiklov ne omogoča.

  • -Previdno odstranjujte zaščitne materiale, kjer bi lahko na ta način poškodovali izdelek.
  • -Posebna previdnost je potrebna pri embalaži, ki naj ostane v prvotnem stanju, če niste prepričani v ustreznost artikla.
  • -V tiskalnik ne vstavljajte kartuš ali tonerjev, če niste prepričani, ali je izdelek pravi.
  • -Pri izdelkih, kjer je potrebna registracija programske opreme tega ne opravljajte, dokler niste prepričani, da je artikel ustrezen.
  • -Vidno poškodovani, na različne načine umazani (praske, madeži, prah, druga umazanija) artikli in artikli z vidnimi sledmi montaže, niso primerni za menjavo ali vrnitev.
  • -Ne vgrajujte artiklov, če niste prepričani, ali so ustrezni za vašo uporabo.

 

POSKRBIMO ZA VRAČILO POŠKODOVANIH  POŠILJK

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali drugi družbi, ki je izvedla distribucijo. Skupaj s Pošto Slovenije oziroma pristojnim distributerjem bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

POŠLJEMO ŠE ISTI DAN

Ker vemo, da je vas čas dragocen, vam bomo poskušali ustreči tudi v tem primeru. To pa je mogoče le, če je produkt na zalogi in če naročilo oddate dovolj zgodaj. Preverite ali je produkt na zalogi (pri podatku Zaloga bo pisalo »Na zalogi«) ter naročilo oddajte pred 14. uro. Produkti in storitve naročene na portalu www.akcija.si gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če je produkt na zalogi, se to običajno zgodi še isti delovni dan. Hitrost in udobnost dostave je ključna, zato logističnemu procesu posvečamo posebno pozornost. Da bi naročene produkte dostavili hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. Običajno je to paketna dostava Pošte Slovenije, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji dan, vendar le za produkte naročene do 14.00 ure. Seveda lahko produkte prevzamete osebno na sedežu podjetja na Tržaški cesti 21 v Mariboru, v tem primeru  ne plačate poštnine, hkrati pa vam omogočimo tudi stik z našimi strokovnjaki. Lasten prevzem na sedežu spletnega trgovskega portala Akcija.si je mogoč vsak delovnik med 08.30 in 15.50 uro.

REKLAMACIJA V SKLADU Z ZAKONOM O VARSTVU POTROŠNIKOV

Kupec oziroma partner lahko produkte reklamira, če nimajo lastnosti, ki jih je ponudnik oziroma prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila (stvarna napaka – 37. Člen Zakona o varstvu potrošnikov). V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo produkta, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupec lahko produkt v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Če želite produkt vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti s komercialistom spletne prodajalne www.akcija.si. Ne sprejemamo pošiljk z odkupnino.

POTRDITEV NAROČILA S STRANI TRGOVCA

Pri spletnem nakupu trgovec in kupec nista v neposrednem stiku, zato mora ob naročilu trgovec kupcu poslati potrdilo o prejemu naročila. Akcija.si ob zaključenem naročilu kupcu pošlje generično sporočilo, kjer so navedeni vsi najpomembnejši podatki o naročilu: št. naročila, podatki o plačniku, prejemniku, naročeni izdelki, znesek računa. Naj izpostavimo obrazec za lažji vnos podatkov v vaši spletni banki. Skupaj z potrdilom o naročilu pa pošljemo tudi primer pred izpolnjenega plačilnega naloga UPN. Kadar se naročilo zakasni ali pride do morebitnega zapleta se stranki pošlje osebno obvestilo o poteku nadaljnjega reševanja dostave. Tako se stranka počuti cenjenega in obravnavanega kot posameznik.

 

0 740