×

Pri delu mnogokrat naletimo na določene izzive in bistvenega pomena je kakšne podpore ste deležni. V podjetju Comtron se že mnogo let trudimo, da bi svojim strankam nudili hitro in učinkovito podporo, kadar se pojavi kakšen izziv pri procesu dela. Res je, želimo si, da bi delo potekalo brez težav vendar žal ni vedno tako. Tukaj nastopimo mi in vam pomagamo!

Zato vsem podjetjem, ki imajo z nami sklenjeno pogodbo o vzdrževanju programske opreme nudimo telefonsko podporo ali preko spletnega portala v skladu s sklenjeno pogodbo o vzdrževanju. Za svetovanje in podporo strankam brez pogodbe obračunamo storitve po veljavnem ceniku družbe Comtron d.o.o.

Cilj in namen podpore uporabnikom je:

  • povečati učinkovitost podjetja,
  • povečati učinkovitost dela posameznega uporabnika,
  • znižati skrite stroške,
  • uporabniku omogočiti enostavno in prijazno uporabo modula.

V kolikor z našim podjetjem še nimate sklenjene pogodbe o vzdrževanju programskega  izdelka TronInterCenter naj vam predstavimo poglavitne prednosti kot so:

  • krajši odzivni čas,
  • nadzor sistema na daljavo,
  • telefonsko podporo,
  • popust na storitve.

TIC PODPORA

Od pon-pet 7:30 do 16:00

(+386) 2 3003 585

podpora

IZOBRAŽEVANJA in SEMINARJI

Vsak mesec za vas pripravljamo celosten nabor izobraževanj. Izobraževanja, praktične delavnice potekajo na klasičen način v učilnici podjetja Comtron d.o.o. na Tržaški cesti 21 v Mariboru kot tudi drugod po Sloveniji.  Svoje znanje do naših strank pa prenašamo tudi preko spletnih seminarjev (webinarjev).
Izobraževanja potekajo na osnovnem nivoju za začetne uporabnike, kot tudi na naprednem nivoju za napredne uporabnike TRONInterCentra.

podpora

NOVOSTI ZADNJIH VERZIJ

Predstavitve zadnje verzije TIC 4.9. si lahko ogledate tukaj. Vse novosti so bile predstavljene na dogodkih, ki jih organiziramo za Vas večkrat letno. Kmalu sledi nova predstavitev.

podpora

KLICNI CENTER

Svetovalci v podporni službi imamo obsežne izkušnje na področju TIC rešitev. Nudimo vam hitro, učinkovito in stabilno podporo po telefonu, ki deluje od ponedeljka do petka od 7:30 do 16:00. Svetovalci se nenehno izobražujejo in so seznanjeni z najnovejšimi tehnološkimi rešitvami. Po potrebi lahko stranka s klikom na zgornji desni gumb na spletni strani ODDALJENA POMOČ dodeli svetovalcu dostop do  računalnika in s tem omogoči še hitrejšo pomoč in svetovanje.

podpora

SHARE POINT

Strankam nudimo učinkoviti portal,   kjer lahko prijavijo svoj primer. S portalom imamo nadzor nad prijavljenimi primeri strank tako mi v podpori kot naše stranke. S tem je   naša odzivnost še večja in nadzorovana. Stranka lahko svoje znanje o uporabi spletnega portala osvoji zelo hitro in enostavno z NAVODILI ZA DELO V CENTRU ZA PRIJAVO NAPAK , ki smo jih pripravili v podporni službi.

Zahtevek za vstop v naš spletni portal oddate tukaj.

Novice

Prijavite se na novice
Prijavite se