V podjetju Comtron se že mnogo let trudimo, da bi svojim strankam nudili hitro in učinkovito podporo, kadar se pojavi kakšen izziv pri procesu dela.

TIC PODPORA

Od pon-pet med 7.30 in 16:00

tic.podpora@comtron.si

02/3003 585

Pri delu mnogokrat naletimo na določene izzive in bistvenega pomena je kakšne podpore ste deležni. Zato vsem podjetjem, ki imajo z nami sklenjeno pogodbo o vzdrževanju programske opreme nudimo telefonsko podporo ali preko spletnega portala v skladu s sklenjeno pogodbo o vzdrževanju. Za svetovanje in podporo strankam brez pogodbe obračunamo storitve po veljavnem ceniku družbe Comtron d.o.o.


Cilj in namen podpore uporabnikom je:


▪povečati učinkovitost podjetja,
▪povečati učinkovitost dela posameznega uporabnika,
▪znižati skrite stroške,
▪uporabniku omogočiti enostavno in prijazno uporabo modula.

V kolikor z našim podjetjem še nimate sklenjene pogodbe o vzdrževanju programskega izdelka TronInterCenter naj vam predstavimo poglavitne prednosti kot so:


▪krajši odzivni čas,,
▪nadzor sistema na daljavo,
▪telefonsko podporo,
▪popust na storitve.

KAKŠNE OBLIKE PODPORE VAM NUDIMO?

IZOBRAŽEVANJA IN SEMINARJI
Za vas pripravljamo celosten nabor izobraževanj. Izobraževanja in praktične delavnice potekajo na klasičen način v učilnici podjetja Comtron d.o.o. na Tržaški cesti 21 v Mariboru kot tudi drugod po Sloveniji. Svoje znanje do naših strank pa prenašamo tudi preko spletnih seminarjev (webinarjev). Izobraževanja potekajo na osnovnem nivoju za začetne uporabnike, kot tudi na naprednem nivoju za napredne uporabnike TRONInterCentra.
NOVOSTI ZADNJIH VERZIJ
Vse novosti so bile predstavljene na dogodkih, ki jih organiziramo za Vas večkrat letno. Vedno ko so v našem sistemu kakšne novosti, Vas obvestimo in priredimo izobraževanje.
KLICNI CENTER
Svetovalci v podporni službi imamo obsežne izkušnje na področju TIC rešitev. Nudimo vam hitro, učinkovito in stabilno podporo po telefonu, ki deluje od ponedeljka do petka od 7:30 do 16:00. Svetovalci se nenehno izobražujejo in so seznanjeni z najnovejšimi tehnološkimi rešitvami. Po potrebi lahko stranka s klikom na zgornji desni gumb na spletni strani ODDALJENA POMOČ dodeli svetovalcu dostop do računalnika in s tem omogoči še hitrejšo pomoč in svetovanje.
SHARE POINT
Strankam nudimo učinkoviti portal, kjer lahko prijavijo svoj primer. S portalom imamo nadzor nad prijavljenimi primeri strank tako mi v podpori kot naše stranke. S tem je naša odzivnost še večja in nadzorovana. Stranka lahko svoje znanje o uporabi spletnega portala osvoji zelo hitro in enostavno z navodili za delo v centru za prijavo napak, ki smo jih pripravili v podporni službi.

Novice

17/01/2019

Spoznajte sisteme Axis

Podjetje AXIS je vodilni ponudnik LAN nadzornih in audio sistemov. Ponašajo se z iznajdbo prve mrežne/IP kamere v letu 1996 in od takrat veljajo za inovatorje […]
22/11/2018

Predstavitev Cisco stikal in varnostnih rešitev

Pozdravljeni! Vabimo vas na naš dogodek, kjer vam bomo predstavili nova Cisco stikala in Cisco varnostne rešitve. Dogodek se bo odvil v torek, 4.12.2018 v hotelu […]
21/10/2018

Sejem MOS 2018 je v polnem teku!

V tem tednu poteka tradicionalni, že 51. Mednarodni obrtniški sejem, najbolj poznan pod kratico MOS. Tudi mi se držimo tradicije, saj na njem sodelujemo že vrsto […]

Želite izvedeti več?

Pokličite nas: 02 300 3500