×

»V večjih organizacijah sta spremljanje in analiza telefonskih klicev nujna, saj je le tako mogoče zajeziti nepotrebne stroške in poiskati rezerve.«

 

TRON CallView  je napredna rešitev za spremljanje in analizo telefonskega prometa srednjih in velikih podjetij. Skrbi za zbiranje, obdelavo in upravljanje vseh informacij o klicih ne glede na to, ali gre za dohodne ali odhodne klice. Omogoča pregled podatkov po različnih parametrih (dolžina klicev, smer klicev, karakteristične številke itd.), ustrezne analize in poročila ter vsebuje informacije o dohodnih in odhodnih klicih. Ker gre za spletno aplikacijo, je njena uporaba enostavna, uporabniki pa ne potrebujejo posebnega seznanjanja z uporabo. Mogoče je snemanje klicev, kar je lahko koristno v različnih primerih, od šolanja, nadzora do odpravljanja morebitnih sporov s strankami. Aplikacija omogoča tudi izvoz vseh poročil in analiz v Excel, kjer lahko podatke dodatno obdelamo.

 

S TRON CallView imate vpogled:

▪kje se izgubljajo klici,

▪kdo ima največ zgrešenih klicev,

▪kateri klici so neodgovorjeni,

▪kako dolgo klici trajajo,

▪kdaj je potrebno stranko klicati nazaj…

PREGLED KLICEV

Pregled vam omogoča pregledovanje in sortiranje klicev po številni parametrih (odgovorjeni, zgrešeni, po poslovalnicah, po internih številkah, sortiranje na dan… ). Statistika zaradi lažje predstave vsebuje procentualni in številčni sistem pregleda klicev. Prav tako so možni izvozi podatkov v EXCEL.

 

troncallview

 

DNEVNA STATISTIKA KLICEV

Prikazuje grafični prikaz v 15-minutnem intervalu, ki nam poda sliko kdaj se v podjetje steka največja količina klicev. Samodejno oblikovanje statističnih podatkov ter enostavni izvozi v EXCEL.

 

troncallview

 

STATUSI KLICNIH VRST

Uporabniku ali nadrejenemu omogoča sproten pregled statusa klicne vrste po oddelkih. Status vrst omogoča preglede:

▪ali je agent zaseden ali prost,

▪koliko linij je trenutno aktivnih,

▪koliko klicev je na čakanju v čakalni vrsti,

▪število odgovorjenih ter zgrešenih klicev,

▪itd.

 

troncallview

ANKETE in PREDLOGE O PODROBNOSTIH KLICEV

Uporabnik lahko enostavno prikliče prikazno okno v katerem lahko izpolni ali anketo o zadovoljstvu ali vpiše podrobnosti o opravljenem klicu. Omenjeni možnosti občutno pripomoreta k uspešnemu poslovanju, saj so zabeležene informacije in zadovoljne stranke ključnega pomena za pozitivno rast podjetja.

 

troncallview

troncallview

»Pri nas je uvedba rešitve TRON CallView prinesla dve pomembni spremembi. Pri oglaševanju naših storitev sedaj preizkušamo učinkovitost posameznega oglasa tako, da kot kontaktno številko navajamo različne telefonske številke. Najuspešnejši oglas, torej tisti, ki generira največ klicev, potem ponovimo večkrat in v različnih medijih. Uspešnejši so tudi naši prodajalci, saj lahko po končanih pogovorih dejansko poslušajo svoje komentarje in s tem izpopolnjujejo svoje komunikacijske sposobnosti za delo s strankami.«
Peter Vipavcdirektor Carglass d.o.o.

SANDRA SMOLINGER

POS & AUTOID, RT, TCV

(+386) 2 3003 547

REFERENCE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Želite izvedeti več? Pokličite nas!     Tel.: 02 300 35 00

Prijavite se na novice
Prijavite se

Novice