×
  1. /
  2. Spletne rešitve
  3. /
  4. Digitalni marketing

-Facebook oglaševanje                

-Google oglaševanje         

           

Želite izvedeti več? Pokličite nas!     Tel.: 02 300 35 00

Ker se naše življenje na vseh področjih spreminja dosti hitreje, kot se je včasih, je na nas, da se temu prilagodimo in spremembe izkoristimo v našo korist. Eno izmed takšnih področij je marketing. Ko izgovorimo besedo marketing, nas večina verjetno pomisli na televizijske ali radijske reklame, jumbo plakate ob glavnih cestah, oglase v časopisih, ali pa na tiskane letake, ki nam jih je poštar zatlačil v poštni nabiralnik. Tovrstne oblike oglaševanja imenujemo tradicionalni marketing. Dandanes za marketing uporabljamo sodobnejše metode in orodja, ki nam lahko v pravilni kombinaciji s tradicionalnimi prinašajo uspešne kampanje in odlične rezultate. Sodoben marketing, ki poteka preko spleta in za katerega uporabljamo različni software, imenujemo digitalni marketing. Spodaj smo navedli in natančneje opisali nekatere prednosti digitalnega marketinga napram tradicionalnemu.

 

Vsak internetni uporabnik za seboj pušča razne sledi, preko katerih se vidijo njegove navade in obnašanje. S tem ko lahko to analiziramo, imamo možnost, da jim kampanjo prilagodimo in jih lažje pritegnemo. S pomočjo teh podatkov lahko kampanje usmerimo glede na starost, geografsko lokacijo, spol, področje dela, hobije in drugo. Obstajajo tudi programi, kateri spremljajo premikanje kurzorja miške obiskovalca naše spletne strani, kar nam omogoča vpogled v razmišljanje in obnašanje potencialnih strank.

 

Pri klasičnem marketingu se večkrat srečujemo s težko zastavljenimi in nekoliko težje merljivimi KPI-ji. Pozitivna plat digitalnega marketinga je ta, da s pomočjo spletne analitke vedno obstaja možnost analize podatkov o tem, kako uspešen je bil oglas ali kako pogosto je spletna stran obiskana, kako pogosto nek oglas doseže “klik” ali koliko nas stane, da pridobimo eno novo stranko. Za merjenje le-tega uporabljamo program Google Analytics. Tako lahko s pomočjo teh merljivih podatkov ali KPI-jev vlagamo v tiste digitalne kanale, kjer os ti visoki oz. pozitivni in manj v tiste kanale, kjer rezultati niso zadovoljivi.

 

Digitalni marketing je že v osnovi cenejši od tradicionalnega, stroške pa lahko natančno zastavimo, določimo zgornjo mejo in jih spremljamo. Marsikatero orodje pri digitalnem marketingu je zastonj, ogromno pa lahko postorimo že z zelo majhnimi vložki (npr. 5 EUR na teden). Tudi prijava in uporaba socialnih omrežij (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Linkedin, Youtube, Pinterest) je zastonj. Ponujajo tudi plačljive oglase, vendar lahko z določeno mero spretnosti veliko dela opravimo zastonj. S tem ko točno določimo željeno občinstvo, pa lahko tudi plačljive oglase lažje usmerimo k strankam, za katere je večja verjetnost, da bodo naš izdelek/storitev kupile.

IVANA ŠANTEJ

PRODAJNI INŽENIR

(+386) 2 3003 543

Prijavite se na novice
Prijavite se

Novice