×
  1. /
  2. Spletne rešitve
  3. /
  4. Optimizacija – SEO
  5. /
  6. Optimizacija za iskalnike

Kadar govorimo o spletnih straneh in njihovi obiskanosti, se slej kot prej srečamo s kratico SEO. Kratica pomeni Search Engine Optimization. Če jo grobo prevedemo, vidimo da to pomeni optimizacija spletnih strani, oziroma njihove umeščenosti na spletnih brskalnikih. Velika večina (preko 90%) uporabnikov spletnih brskalnikov ne pregleda rezultatov, ki so na drugi strani brskalnika. Preko 60% uporabnikov spleta klikne enega izmed prvih treh rezultatov.

 

 

 

 

Vse to nam priča o izredni pomembnosti umeščenosti naše spletne strani v iskalnikih. Pri SEO govorimo o organskih zadetkih, torej tistih, ki niso plačani preko strani GoogleAdwords. SEO nam meri tako kvaliteto kot kvantiteto obiskovalcev naše spletne strani. Če želimo na stran privabiti obiskovalce, ki se zanimajo za to kar mi ponujamo, je kvaliteta zelo pomembna. V primeru da so na naši strani obiskovalci, ki so iskali kaj druga, to sicer poveča njihovo kvantiteto, zmanjša pa raven konverzije, oziroma razmerja med obiskovalci in kupci. Brskalniki imajo spletne pajke, kateri pridobivajo podatke o vsebini spletnih strani. S tem ustvarjajo indeks, kateri poskuša skozi algoritme povezati vse podatke z našo poizvedbo. Vsebina mora biti relevantna in povezljiva.

PONUDBO VAM PRIPRAVIMO V ROKU ENEGA DNEVA

Da analiziramo podatke o obiskih naše spletne strani, potrebujemo program Google Analytics. Program nam sporoča vse kar si želimo vedeti o naših obiskovalcih, kot npr.:

 

  • od kod prihajajo;
  • koliko so stari;
  • kakšnega spola so;
  • trajanje obiska naše spletne strani;
  • preko katerih ključnih besed so nas našli;
  • na kateri napravi in brskalniku so nas obiskali;

IVANA ŠANTEJ

PRODAJNI INŽENIR

(+386) 2 3003 543

Prijavite se na novice
Prijavite se

Novice