Za upravljanje TRONpos Retail in TRONpos Gastro, pa smo razvili TRONpos BackOffice, ki je poslovna aplikacija za popolno podporo blagajniškemu sistemu TRONpos. S prednastavljenimi nastavitvami nam omogoča enostavno obvladovanje našega blagajniškega sistema. Omogoča nam, da blagajniško mesto TRONpos prilagodimo ugodju osebja in potrebam podjetja. TRONpos BackOffice lahko uporabljamo na poljubnem računalniku, ki ima povezavo do interneta. Z dostopom do spletnega omrežja, lahko blagajniško mesto nadzorujemo praktično z vseh celin planeta.

 

Aplikacijo TRONpos BackOffice lahko uporabljamo na dva različna načina:
1. Namestimo ga na računalnik skupaj z blagajniškim sistemom TRONpos,
2.Namestimo ga lahko na tretji računalnik, ki ima dostop do podatkovne baze blagajniškega sistema TRONpos.

 

Ob nakupu blagajniškega sistema TRONpos Retail ali Gastro dobite TRONpos BackOffice popolnoma brezplačno.

V TRONpos BackOffice je upravljanje razdeljeno na module. V modulu Splošni šifranti vstavljamo in urejamo artikle, oblikujemo sestavnice, vnašamo kode artiklov, določamo in spreminjamo cene, vnašamo stranke, dobavitelje, odpiramo podporo novim načinom plačilnih sredstev, spreminjamo podatke poslovnih enot podjetja in oblikujemo cenik.

 

Modul Klasifikacije je namenjen razvrščanju artiklov in strank v skupine, prednost le teh je pa ta, da lahko artikle in stranke analiziramo glede na skupine in na podlagi skupin oblikujemo akcijske cene in popuste.

 

V modulu Dokumenti enostavno ustvarimo lastne in edinstvene dokumente.

 

V modulu Akcije imamo širok nabor različnih akcij, ločeno od njega pa imamo še modul Bonitetni sistem. Svojim kupcem lahko ponudite kartice zvestobe, s katerimi pridobivajo ugodnosti pri nakupih, vi pa pridobite zveste kupce, ki se z veseljem vračajo.

 

Modul Gostinstvo v TRONpos Gastro  služi kreiranju lastnih prostorov in miz, ki jih poimenujemo po svojih željah. Na število sob ali miz nismo omejeni. Vidnost zasedenih miz je lahko možna le natakarju, ki oskrbuje mizo. Ko mizo zasedemo spremeni barvo, tako da je to vidno v programski opremi.

 

Modul Analize je namenjen analiziranju poslovanja z uporabo TRONpos blagajniškega sistema.

V blagajniškem sistemu TRONpos je možna uporaba neomejenega števila uporabnikov, ki so razvrščeni v delovne skupine (prodajalec, natakar, vodja,…). Delovnim skupinam ali vsakemu posamezniku je možno prilagoditi programsko opremo tako, da bo pisana njemu na kožo in se bo lahko posvetil le tistim funkcijam, ki jih pri svojem delu najbolj potrebuje in jih obvlada. To počnemo v modulu Uporabniki.

V modulu Nastavitve lahko prilagodite uporabniški vmesnik svojemu okusu, oblikujete lastne dinamične gumbe, popravite nastavitve POS opreme, arhivirate stanje, omogočite dostop do podatkovne baze ali pa vklopite eno izmed številnih nastavitev, ki so vam na voljo.

Brez naslovahtrtrt

IZTOK TILI

PRODAJNI INŽENIR

(+386) 2 3003 578