1. Kam se obrnem v primeru, da potrebujem pomoč?

Na voljo vam je naša tehnična pomoč na telefonski številki +386 (0)2 300 3585 oziroma na elektronskem naslovu info@tronpos.si.

 

  1. Kako si namestim 30 dnevno brezplačno različico blagajne TRONpos?

Registrirate in prijavite se na spletni strani www.tronpos.si. Zgoraj levo kliknete Prijava, nato se registrirate, po registraciji pa prijavite. Spletna stran vas samodejno preusmeri na  stran Programi, kjer imate možnost izbire med TRONpos Retail, TRONpos Gastro in TRONpos Android. TRONpos Retail namestite v primeru trgovine in storitvenih dejavnosti, TRONpos Gastro v primeru gostinskega lokala, v primeru želje po prenosni, majhni in priročni blagajni pa na mobilni telefon (Android) ali na Android tablični računalnik namestite TRONpos Android. Video vodiči

TRONPOS RETAIL

 

  1. Kako se prijavim v blagajno TRONpos?

V blagajniški sistem TRONpos kot tudi v BackOffice se prijavite z elektronskim naslovom in geslom, ki ste ju vnesli ob registraciji.

 

  1. Kaj storiti, če sem pozabil svoje geslo?

Svoje geslo lahko preprosto ponastavite na povezavi http://www.tronpos.si/tronretailresetpass.aspx

 

  1. Kakšne so minimalne strojne zahteve za blagajno TRONpos?

▪OS: WINDOWS XP SP3

▪CPU:  INTEL CELERON 2 GHz

▪RAM: 1GB

▪HDD: 64 GB

▪POS Tiskalnik

 

  1. Kakšne so priporočljive strojne zahteve za blagajno TRONpos?

▪OS: WINDOWS 7

▪CPU: INTEL CORE 2 DUO 2 GHz

▪RAM: 2GB

▪HDD: 256 GB

▪POS Tiskalnik

▪POS Prikazovalnik

▪POS predalnik

▪Čitalec črtne kode

 

  1. Kakšen je postopek pred izdelavo prvega dokumenta?

Priporočljivo je, da si ob prvem zagonu blagajne v blagajno položimo menjalni denar, ki ga nameravamo uporabiti ob prvem delovnem dnevu za menjalnino. To uredimo z vmesnim prejemkom, ki se nahaja v »BLAGAJNA«. Vpišemo višino salda, opis in izberemo razlog, začetni saldo oz. menjalni denar.

 

  1. Kako najti artikel?

Iskanje artikla se izvede preko gumba Išči artikel. Želen artikel lahko najdemo po imenu, delu imena ali po številki artikla (ID).

Primer:

Iskanje artikla »guma razno«

▪Za iskalni niz vnesemo celotni naziv artikla »guma razno«; med vsemi zadetki izberemo pravega,

▪Za iskalni niz vnesemo delni začetni naziv artikla: g, gum, guma, guma r, guma ra, guma razn. Med vsemi zadetki izberemo pravega.

▪Za iskalni niz vnesemo prvo besedo naziva artikla in delno neprvo: guma %azno, guma %o,… Med vsemi zadetki izberemo pravega.

▪Za iskalni niz vnesemo lahko vnesemo samo neprvo besedo naziva artikla (razno). %razno, %razn, %raz, %ra, %r. Med vsemi zadetki izberemo pravega.

▪Za iskalni niz vnesemo številko artikla: %id1079. Dobimo le en natančen iskalni niz.

 

  1. Kako pogledam v zalogo nekega artikla?

Gumb »Zaloga artikla« nam omogoča vpogled v zalogo podjetja za izbran artikel. Vidimo  zalogo po posameznih poslovalnicah in skupno zalogo podjetja.

 

  1. Kako naredim ‘original’ račun oz. dodam stranko?

Stranko na račun dodamo preko gumba »Naslovnik«. Ta stranka bo vidna na izpisu računa. Naslovnik je stranka, ki bo robo plačala. Poznamo pa še eno vrsto stranke, to je prejemnik. Prejemnik je stranka, ki robo prejme, plačnik je pa lahko nekdo drug – naslovnik. Z gumbom »Naslovnik« dodamo stranko na račun.

 

Odpre se nam okno za iskanje strank. Za iskanje strank obstaja več možnosti. Imamo splošno iskanje in pa razširjeno iskanje. RAZŠIRJENO ISKANJE je iskanje, ki nam omogoča iskanje stranke po več kriterijih. Stranko lahko najdemo preko splošnega iskalnega niza, z uporabo davčne številke, z vnosom številke kartice zaupanja in preko ID stranke. Program nam išče po tistem iskalnem nizu, v katerem polju smo postavljeni. Stranko na blagajno vnesemo z izbiro in gumbom ENTER.

 

Iskanje naslovnika in prejemnika poteka po ustaljeni praksi. Kliknemo gumb »Naslovnik« in vpišemo želeno ime. Vpišemo lahko samo ime, priimek, naziv podjetja ali ime in priimek ali pa samo začetne črke naziva, imena ali priimka. Prav tako lahko iščemo naslovnika preko ID naslovnika. To poteka z omejitvijo iskalnega niza z %id987654321.

 

  1. Kako najdem posrednika?

Iskanje posrednika se razlikuje od iskanja naslovnika in prejemnika. Posrednika iščemo izključno le po imenu ali le po priimku.

 

  1. Kako vnesem novo stranko?

Novo stranko v blagajno vnesemo preko gumba »Nova stranka«. Odpre se okno za vnos podatkov o stranki. Podatke lahko vnesemo ročno, če pa je stranka davčni zavezanec, lahko uporabimo register davčnih zavezancev republike Slovenije. Kliknemo Naslovnik in gumb Nova stranka. Če poznamo davčno številko stranke, ki je davčni zavezanec, lahko uporabimo možnost iskanja strank preko registra davčnih zavezancev RS. V tem primeru vpišemo davčno številko in kliknemo lupo.

 

  1. Kaj storim v primeru plačila zapadle obveznosti kupca?

Na blagajni TRONpos je možno tudi plačevanje zapadlih obveznosti kupca. To storimo preko vmesnih prejemkov. Izberemo gumb »Prejemek«. Vnesemo znesek, vpišemo opis in obvezno izberemo razlog PLAČILO KUPCA ZA DOB. Obvezen je tudi vnos stranke na prejemek. Prikaže se polje sklici, kamor vnesemo sklic na katerega se nanaša vmesni prejemek oz. plačilo kupca za DOB.

 

  1. Kako storniram že zaključeni račun?

Storno dokumenta pomeni storno zaključenega računa. Pri tem original računa ne izbrišemo, ampak izdelamo novega, z negativnimi podatki in vrednostmi prvotnega računa. Na blagajni TRONpos je potrebno za vsako spremembo računa, najprej stornirati prvotni dokument, nato pa izdelati novega z želenimi spremembami. Na blagajni TRONpos podpiramo dva načina storniranja računov. Navadni storno je način storniranja računov, ki nam omogoča storniranje računov le na blagajni, na kateri so bili original računi tudi izdelani. V Pregledu zaključenih računov izberemo oz. poiščemo original račun in pritisnemo gumb Storno. Odpre se nam novo okno, kjer izberemo artikle za storniranje in vnesemo količino. Lahko uporabimo možnost »Izberi vse«, ki pri stornu uporabi vse artikle iz original računa. Potrebno je izbrati še razlog storna, ki bo viden tudi na izpisu storno računa. Za potrditev izberemo »Potrdi«. Potem na blagajni enostavno zaključimo storno račun z izbiro načina plačila – če vračamo denar. Če denarja ne vračamo, mora stranka izbrati zamenjavo, ki jo nato  dodamo na enak račun. Če denarja ne vračamo, lahko izdamo tudi dobropis.

 

  1. Kaj je to X-poročilo?

X-poročilo oz. presek stanja se nahaja pod Zgodovina zaključkov. V primeru, da natisnemo zadnji zaključek, ki še ni bil zaključen, dobimo presek stanja blagajne oz. x-poročilo.

 

  1. Kako izdelati račun z odlogom plačila?

Račun z odlogom plačila je dokument, ki ne ureja zaloge ampak uredi finančno stanje blagajne na datum dokumenta. V kolikor želimo izdelati račun z odlogom, kliknemo gumb, na dokument dodamo pozicije, uredimo spremembe, ki jih želimo in kliknemo gumb »Račun«. Obvezno moramo izbrati stranko. Ko izberemo stranko, nas blagajna TRONpos preusmeri na okno »Glava dokumenta«, kjer določimo datum dokumenta (datum izdelave), datum DUR (datum opravljene storitve), datum valute (rok plačila) ter vse opombe, če jih želimo. Ko vnesemo vse podatke o glavi dokumenta, kliknemo »Potrdi«. Odpre se predogled računa, kjer dokument dokončno zaključimo s klikom na »Zaključi«. Sistem TRONpos pošlje dokument v tiskanje. Izberemo le še tiskalnik na katerega želimo dokument natisniti, če le-to ni prednastavljeno. Št. dokumenta se s klikom na Zaključi izpolni avtomatsko.

 

  1. Kako vnesem lastno porabo?

Lastna poraba je tip dokumenta, s katerim zmanjšamo zalogo zaradi porabe blaga za lastne potrebe in obračunamo DDV od nabavne vrednosti porabljenega blaga. V kolikor želimo izdelati lastno porabo, uporabimo gumb »Ponudba« in  za stranko obvezno izberemo stranko z ID 3, to je stranka LASTNA PORABA. Ko izberemo stranko, nas blagajna TRONpos preusmeri na okno »Glava dokumenta«, kjer določimo datum dokumenta (datum izdelave), datum DUR (datum opravljene storitve), datum valute (rok plačila) ter vse opombe, če jih želimo. Ko vnesemo vse podatke o glavi dokumenta, kliknemo »Potrdi«. Odpre se predogled lastne porabe, kjer dokument dokončno zaključimo s klikom na »Zaključi«. Sistem TRONpos pošlje dokument v tiskanje. Izberemo le še tiskalnik na katerega želimo dokument natisniti, če le-to ni prednastavljeno. Št. dokumenta se s klikom na Zaključi izpolni avtomatsko.

 

  1. Kako zamenjati plačilno sredstvo?

Če je pri zaključitvi računa prišlo do napake pri izbiri plačilnega sredstva, to popravimo tako, da izdamo račun brez pozicij. Postavimo se na Plačila – Načini plačila in vpišemo negativno vrednost prejšnje izbranega računa in nato pri pravilnem načinu plačila vpišemo pozitivno vrednost. Tako uskladimo in uravnamo plačilna sredstva.

TRONPOS ANDROID

 

  1. Izgubil/a sem navodila. Jih lahko najdem na spletu?

Na naši spletni strani so pripravljeni video vodiči, ki vas vodijo skozi uporabo blagajne TRONpos. Najdete jih na: http://www.tronpos.si/video-vodici-s-1229.aspx

 

  1. Kako si namestim aplikacijo TRONpos Android?

Aplikacijo TRONpos ANDROID si prenesemo s spletne strani www.tronpos.si. Pred pričetkom namestitve bo naša naprava zahtevala dovoljenje za dostop aplikacije do določenih funkcij operacijskega sistema Android. Nadaljujemo z namestitvijo. Aplikacija se samodejno namesti. Video vodiči

 

  1. Kakšne so minimalne strojne zahteve, ki jih potrebujem za delovanje aplikacije TRONpos Android?

▪Tablični računalnik z operacijskim sistemom Android 4.0 ali novejši z Bluetooth

▪ali mobilni telefon z operacijskim sistemom Android 4.0

▪ali novejši z Bluetooth, velikost ekrana od 4” dalje in vsaj 512MB RAM

▪POS Bluetooth tiskalnik

 

  1. Kako blagajno oz. tablico povezati s tiskalnikom?

Za tiskanje računov iz aplikacije TRONpos ANDROID potrebujemo POS tiskalnik. Če želimo povezati POS tiskalnik, moramo v zgornjem skrajnem desnem kotu aplikacije klikniti na ikono (navpično tri pikice).  Izberemo možnost Poveži tiskalnik. Odpre se novo okno Izbira tiskalnika. Iz seznama izberemo pravi tiskalnik ali pa uporabimo možnost Išči na dnu ekrana. POS tiskalnik je uspešno povezan, če nam aplikacija izpiše: »Povezan«. Pomembno je, da najprej vklopite tiskalnik, šele nato zaženete blagajno.

 

  1. Kako povečam/zmanjšam količino artiklov na računu?

Če želimo povečati količino izbrane pozicije, lahko večkrat pritisnemo na isti gumb artikla. Lahko pa se postavimo na izbrano pozicijo in z znakoma + in ­– nastavimo želeno količino. Shranimo s pritiskom na gumb OK.

 

  1. Ko zaključujem račun – Kakšna je razlika med Gotovina in Gotovina točno?

▪Gotovina točno je gumb za zaključevanje računa, če stranka plača z gotovino. V tem primeru nam prejetega zneska ni potrebno vpisati, program pa nam ne izpiše vračila za stranko, ampak takoj natisne račun.

▪Gotovina je gumb za zaključevanja računa, če stranka plača z gotovino. Vnesemo prejeti znesek denarja in program izbriše znesek vračila denarja stranki.

 

  1. Kako naredim original račun?

Original račun je račun, na katerem so podatki o stranki. Pri ustvarjanju original računa vrstni red dodajanja stranke in pozicij ni pomemben. Tako lahko najprej dodamo pozicije na račun in nato stranko ali pa dodamo najprej stranko in šele nato dodamo pozicije. Original račun zaključimo z enim izmed gumbov za zaključevanje računa. Če želimo izdati original račun moramo najprej ustvariti stranko, za katero bomo izdali original račun. Stranko vnesemo na glavnem ekranu, kjer pritisnemo gumb Stranka. Odpre se novo okno Stranke, kjer lahko izberemo obstoječo stranko ali pa dodamo novo. Če želimo na original račun dodati obstoječo stranko, le to poiščemo, se postavimo na njo in izberemo gumb Izberi stranko (kljukica). Če želimo dodati novo stranko, izberemo gumb Dodaj stranko (plus).

 

  1. Kako vnesem novo skupino artiklov?

Najprej moramo ustvariti skupine artiklov, v katere bomo razvrstili posamezne artikle. To so na primer: žensko striženje, moško striženje, barve, topli napitki, hrana itd. Za ustvarjanje nove skupine artiklov kliknemo gumb na vrhu ekrana v meniju Artikli – Dodaj skupino. Odpre se novo okno, kamor vnesemo naziv skupine, npr. Topli napitki in pritisnemo Shrani. Če ustvarjene skupine ne želimo shraniti, pritisnemo gumb Prekliči. Če želimo spremeniti skupino artiklov, se postavimo nanjo in držimo 3s, da se odpre okno Uredi skupino. Sedaj lahko spremenimo naziv skupine ali pa jo postavimo kot neaktivno. Spremembe shranimo s pritiskom na gumb Shrani.

 

  1. Kako vnesem nov artikel?

Ko ustvarimo skupine artiklov, lahko pričnemo z vnosom posameznih artiklov. Izberemo gumb Dodaj artikel. Pojavi se novo okno Dodaj artikel. Izpolnimo potrebni polji, to sta naziv in cena z DDV. ID artikla se številči zaporedno in samodejno. Ostali podatki se spremenijo po potrebi. Če želimo dodati sliko artikla, se postavimo v polje za vnos slike. Sliko lahko posnamemo s kamero ali pa jo naložimo. Ko izpolnimo vse obvezne in želene podatke, pritisnemo gumb Shrani. Če ne želimo shraniti artikla, pritisnemo gumb Prekliči. Če želimo urediti določeni artikel, se v meniju Artikli postavimo v skupino, v kateri je in kliknemo na želeni artikel. Odpre se Urejanje artikla. Spremenimo kar želimo in pritisnemo gumb Shrani. Če želimo zavreči spremembe, pritisnemo gumb Prekliči. Če želimo artikel premakniti v drugo skupino, najprej kliknemo na artikel v prvotni skupini in v oknu Urejanje artikla spremenimo skupino v želeno.

 

  1. Kako natisnem dvojnik računa?

V meniju dokumenti se nahajajo vsi računi, ki smo jih kadarkoli naredili na blagajni TRONpos ANDROID. Za tiskanje dvojnika v meniju dokumenti preko datuma poiščemo želen račun in pritisnemo gumb Natisni . Iz POS tiskalnika pride dvojnik računa.

 

  1. Kako storniram račun?

Če želimo stornirati račun iz različnih razlogov, moramo v meniju Dokumenti poiskati želeni dokument, ga izberemo in pritisnemo gumb Storno. Odpre se novo okno. Izberemo razlog, zakaj želimo stornirati račun. Razlog storna bo viden tudi na računu. Storno račun zaključimo z enakim načinom plačila kot prvoten račun, le z minus vrednostmi

 

  1. Kako natisnem X-poročilo?

Če potrebujemo X-poročilo, gremo v meni Možnosti blagajne in izberemo možnost Pregled zaključkov. Izberemo zaključek, ki je najvišje na seznamu in pritisnemo gumb Natisni. Če za tisti dan blagajna še ni zaključena, bo na izpisu iz POS tiskalnika pisalo X-poročilo.

 

  1. Kaj pomeni gumb Ponastavi?

Dokler v program TRONpos ANDROID ne vnesemo licenčnega ključa, lahko aplikacijo ponastavimo na začetne nastavitve. Pri tem se lahko odločimo kaj želimo ponastaviti. Možnost ponastavi promet se uporabi po testnem obdobju, ko se odločimo za dejansko poslovanje z aplikacijo TRONpos ANDROID. Izberemo možnost PONASTAVI PROMET, pri tem pa nam ostanejo artikli in stranke, ki smo jih predhodno vnesli in uredili. Možnost ponastavi artikle se uporabi, če želimo pobrisati vse artikle, ki obstajajo. Možnost ponastavi stranke se uporabi, če želimo pobrisati vse stranke, ki obstajajo. Če želimo ponastaviti aplikacijo TRONpos ANDROID na začetne nastavitve, obkljukamo vse možnosti ponastavitve podatkov. Opozorilo: Po vnosu licenčnega ključa, ponastavitev podatkov na začetne nastavitve, ni več mogoča.

 

  1. Kaj pomeni gumb Izvoz za DURS?

Ta gumb se bo začel uporabljati z uvedbo davčne blagajne. Izvoz za DURS se uporablja kot poročilo za DURS o poslovanju podjetja. Izberemo obdobje poslovanja od datuma do datuma in izvozimo v željeno datoteko. Podatke nato predamo na DURS preko ustreznega medija.

 

  1. Kaj pomeni gumb Shrani DB?

Možnost Shrani DB je namenjena arhiviranju podatkov v privzeto TRONpos datoteko v upravitelju datotek.

 

  1. Kaj pomeni gumb Uvozi DB?

Z možnostjo sinhronizacije se vsi podatki avtomatsko sinhronizirajo z blagajniškim programom TRONpos (za vse tiste, ki želite imeti android tablico oz. android telefon povezan z blagajniškim programom TRONpos).

TRONPOS ANDROID

 

  1. Izgubil/a sem navodila. Jih lahko najdem na spletu?

Na naši spletni strani so pripravljeni video vodiči, ki vas vodijo skozi uporabo blagajne TRONpos. Najdete jih na: http://www.tronpos.si/video-vodici-s-1229.aspx

 

  1. Kako si namestim aplikacijo TRONpos Android?

Aplikacijo TRONpos ANDROID si prenesemo s spletne strani www.tronpos.si. Pred pričetkom namestitve bo naša naprava zahtevala dovoljenje za dostop aplikacije do določenih funkcij operacijskega sistema Android. Nadaljujemo z namestitvijo. Aplikacija se samodejno namesti. Video vodiči

 

  1. Kakšne so minimalne strojne zahteve, ki jih potrebujem za delovanje aplikacije TRONpos Android?

▪Tablični računalnik z operacijskim sistemom Android 4.0 ali novejši z Bluetooth

▪ali mobilni telefon z operacijskim sistemom Android 4.0

▪ali novejši z Bluetooth, velikost ekrana od 4” dalje in vsaj 512MB RAM

▪POS Bluetooth tiskalnik

 

  1. Kako blagajno oz. tablico povezati s tiskalnikom?

Za tiskanje računov iz aplikacije TRONpos ANDROID potrebujemo POS tiskalnik. Če želimo povezati POS tiskalnik, moramo v zgornjem skrajnem desnem kotu aplikacije klikniti na ikono (navpično tri pikice).  Izberemo možnost Poveži tiskalnik. Odpre se novo okno Izbira tiskalnika. Iz seznama izberemo pravi tiskalnik ali pa uporabimo možnost Išči na dnu ekrana. POS tiskalnik je uspešno povezan, če nam aplikacija izpiše: »Povezan«. Pomembno je, da najprej vklopite tiskalnik, šele nato zaženete blagajno.

 

  1. Kako povečam/zmanjšam količino artiklov na računu?

Če želimo povečati količino izbrane pozicije, lahko večkrat pritisnemo na isti gumb artikla. Lahko pa se postavimo na izbrano pozicijo in z znakoma + in ­– nastavimo želeno količino. Shranimo s pritiskom na gumb OK.

 

  1. Ko zaključujem račun – Kakšna je razlika med Gotovina in Gotovina točno?

▪Gotovina točno je gumb za zaključevanje računa, če stranka plača z gotovino. V tem primeru nam prejetega zneska ni potrebno vpisati, program pa nam ne izpiše vračila za stranko, ampak takoj natisne račun.

▪Gotovina je gumb za zaključevanja računa, če stranka plača z gotovino. Vnesemo prejeti znesek denarja in program izbriše znesek vračila denarja stranki.

 

  1. Kako naredim original račun?

Original račun je račun, na katerem so podatki o stranki. Pri ustvarjanju original računa vrstni red dodajanja stranke in pozicij ni pomemben. Tako lahko najprej dodamo pozicije na račun in nato stranko ali pa dodamo najprej stranko in šele nato dodamo pozicije. Original račun zaključimo z enim izmed gumbov za zaključevanje računa. Če želimo izdati original račun moramo najprej ustvariti stranko, za katero bomo izdali original račun. Stranko vnesemo na glavnem ekranu, kjer pritisnemo gumb Stranka. Odpre se novo okno Stranke, kjer lahko izberemo obstoječo stranko ali pa dodamo novo. Če želimo na original račun dodati obstoječo stranko, le to poiščemo, se postavimo na njo in izberemo gumb Izberi stranko (kljukica). Če želimo dodati novo stranko, izberemo gumb Dodaj stranko (plus).

 

  1. Kako vnesem novo skupino artiklov?

Najprej moramo ustvariti skupine artiklov, v katere bomo razvrstili posamezne artikle. To so na primer: žensko striženje, moško striženje, barve, topli napitki, hrana itd. Za ustvarjanje nove skupine artiklov kliknemo gumb na vrhu ekrana v meniju Artikli – Dodaj skupino. Odpre se novo okno, kamor vnesemo naziv skupine, npr. Topli napitki in pritisnemo Shrani. Če ustvarjene skupine ne želimo shraniti, pritisnemo gumb Prekliči. Če želimo spremeniti skupino artiklov, se postavimo nanjo in držimo 3s, da se odpre okno Uredi skupino. Sedaj lahko spremenimo naziv skupine ali pa jo postavimo kot neaktivno. Spremembe shranimo s pritiskom na gumb Shrani.

 

  1. Kako vnesem nov artikel?

Ko ustvarimo skupine artiklov, lahko pričnemo z vnosom posameznih artiklov. Izberemo gumb Dodaj artikel. Pojavi se novo okno Dodaj artikel. Izpolnimo potrebni polji, to sta naziv in cena z DDV. ID artikla se številči zaporedno in samodejno. Ostali podatki se spremenijo po potrebi. Če želimo dodati sliko artikla, se postavimo v polje za vnos slike. Sliko lahko posnamemo s kamero ali pa jo naložimo. Ko izpolnimo vse obvezne in želene podatke, pritisnemo gumb Shrani. Če ne želimo shraniti artikla, pritisnemo gumb Prekliči. Če želimo urediti določeni artikel, se v meniju Artikli postavimo v skupino, v kateri je in kliknemo na želeni artikel. Odpre se Urejanje artikla. Spremenimo kar želimo in pritisnemo gumb Shrani. Če želimo zavreči spremembe, pritisnemo gumb Prekliči. Če želimo artikel premakniti v drugo skupino, najprej kliknemo na artikel v prvotni skupini in v oknu Urejanje artikla spremenimo skupino v želeno.

 

  1. Kako natisnem dvojnik računa?

V meniju dokumenti se nahajajo vsi računi, ki smo jih kadarkoli naredili na blagajni TRONpos ANDROID. Za tiskanje dvojnika v meniju dokumenti preko datuma poiščemo želen račun in pritisnemo gumb Natisni . Iz POS tiskalnika pride dvojnik računa.

 

  1. Kako storniram račun?

Če želimo stornirati račun iz različnih razlogov, moramo v meniju Dokumenti poiskati želeni dokument, ga izberemo in pritisnemo gumb Storno. Odpre se novo okno. Izberemo razlog, zakaj želimo stornirati račun. Razlog storna bo viden tudi na računu. Storno račun zaključimo z enakim načinom plačila kot prvoten račun, le z minus vrednostmi

 

  1. Kako natisnem X-poročilo?

Če potrebujemo X-poročilo, gremo v meni Možnosti blagajne in izberemo možnost Pregled zaključkov. Izberemo zaključek, ki je najvišje na seznamu in pritisnemo gumb Natisni. Če za tisti dan blagajna še ni zaključena, bo na izpisu iz POS tiskalnika pisalo X-poročilo.

 

  1. Kaj pomeni gumb Ponastavi?

Dokler v program TRONpos ANDROID ne vnesemo licenčnega ključa, lahko aplikacijo ponastavimo na začetne nastavitve. Pri tem se lahko odločimo kaj želimo ponastaviti. Možnost ponastavi promet se uporabi po testnem obdobju, ko se odločimo za dejansko poslovanje z aplikacijo TRONpos ANDROID. Izberemo možnost PONASTAVI PROMET, pri tem pa nam ostanejo artikli in stranke, ki smo jih predhodno vnesli in uredili. Možnost ponastavi artikle se uporabi, če želimo pobrisati vse artikle, ki obstajajo. Možnost ponastavi stranke se uporabi, če želimo pobrisati vse stranke, ki obstajajo. Če želimo ponastaviti aplikacijo TRONpos ANDROID na začetne nastavitve, obkljukamo vse možnosti ponastavitve podatkov. Opozorilo: Po vnosu licenčnega ključa, ponastavitev podatkov na začetne nastavitve, ni več mogoča.

 

  1. Kaj pomeni gumb Izvoz za DURS?

Ta gumb se bo začel uporabljati z uvedbo davčne blagajne. Izvoz za DURS se uporablja kot poročilo za DURS o poslovanju podjetja. Izberemo obdobje poslovanja od datuma do datuma in izvozimo v željeno datoteko. Podatke nato predamo na DURS preko ustreznega medija.

 

  1. Kaj pomeni gumb Shrani DB?

Možnost Shrani DB je namenjena arhiviranju podatkov v privzeto TRONpos datoteko v upravitelju datotek.

 

  1. Kaj pomeni gumb Uvozi DB?

Z možnostjo sinhronizacije se vsi podatki avtomatsko sinhronizirajo z blagajniškim programom TRONpos (za vse tiste, ki želite imeti android tablico oz. android telefon povezan z blagajniškim programom TRONpos).

IZTOK TILI

PRODAJNI INŽENIR

(+386) 2 3003 578